we went to v-dala.

Igårmorse vid 06.30 hämtade jag killarna i bandet för att börja bege oss mot flygplatsen. Det visade sig ganska snart att jag kört sönder bilen kvällen innan, så vi fick stanna för att byta bil redan i Bygdeå ;/ men efter det flöt resan på helt ok :)
I tid på flygplatsen, alla biljetter funkade osv. (Ja.. katten i sätet bredvid oss som inte mådde så bra var väl ett midre trevligt inslag, men det är sånt man får leva med :)) 
Vi fann sedan en buss från Arlanda till Uppsala, samt hade skaffat en karta för att hitta till V-dala nation :) "Bara några hundra meter ett så". Tog oss mer än en timma av orienteringspromenad i regnet innan vi fann rätt. Kartan hann regna sönder, men vi hann då dit i tid till bandmötet 13.30 iaf, hann till och med äta innan.

Sedan följde några timmar av vilande, sminkade och förberedande inför spelningen 19.20.
Personligen tror jag att jag aldrig gjort en så bra spelning rent visuellt. Spelmässigt måste jag dock erkänna att resultatet var något tveksamt på vissa delar, men vad göra när Rickard went mad och stod och skakade mig! Vi röjde då som fan iaf :D
väldigt många bra musiker uppträdde igår. vissa tänkte man verkligen: "lika bra att ta autografen idag, den blir värd en del snart."
Efter att vi spelat blev det sushi :D och efter det nån random pub i närheten.

Under resan såg kosten ut som följer:
Snickers
Flygplansfrukost
Nån random rulle på en pizzeria
Fet potion japans friterad mat
Bananasplit
Mängder med läsk (och frukt iofs :))
Champagne (äkta, inte mousserande vin. viktigt.)
Bullar

Tur att man inte lever sådår varje helg!

NÄÄ. Om man skulle typ.. försöka vakna ordentligt och styra upp denna dag. Ska och hämta mormor snart, hon ska äta middag här :) Sedan bär det av norrut igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0