ursäktar sig.

Det är kanske inte så många som följer bloggen, nej,
men jag ursäktar ändå till er tappra själar som gör det,
ty jag är extremt slö på att uppdatera för tillfället :/

Detta beror bland annat på det elektronik-sjuka som
går på Läkarvägen. Datorer (och telefoner..) som jag
råkar röra vid.. dör. Har varit lite knapert med dator-
tillfällen på senaste!
Dessutom har jag knappt tid! Det händer ju så jävla
mycket! Och för det tredje så vet jag inte riktigt vilka
saker jag vill skriva om och inte, så jag låter bli. :)

Imorgon ska jag iaf leka radiostar, så jag fick ledigt
från jobbet och kommer att befinna mig i  Umeå istället.
Läskigt osv. Men säkert kul :)

Erikas inflyttningsfest imorgon :D
Kulturnattaspelning i övermorgon :D
Uppsala nästa helg :D
Skatteåterbäring IDAG :D
en del annat kul.. :] :D

Livet flyter på ganska bra trots allt!
Ett par dryga grejer må ha inträffat, men jag gräver över dom mentalt, skjuter dom framför mig, orkar absolut inte ta itu med tjafs nu.. :)

SHINE ON ! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0