Hej Skellefteå!

Det var valborg i fredags. Jag jobbade bara till 15, sista dagen på Studion.. Efter det packade jag ihop mina saker där, for och lämnade igen nyckeln osv.. sedan en sväng på nya systembolaget som öppnade i Robertsfors i onsdags ;)
Efter det såg schemat ut som följer:

* 3-rätters middag hos världens bästa mormor
* Rep 19 - 21.30
* Flyttpacka kläder och smink
* 22.00 av färd mot Skellefteå
* Hämta folk - utgång på Station :)

Bra mycket bättre än förra valborg kan jag då säga. Även då var jag chaufför.. dock inte så laglig på alla punkter, och jag blev stoppad av polisen med.. 9 pers i bilen :/ Det klarade jag mig ifrån i år :)


Idag är "första dagen på nya jobbet".. och jag är ledig :)
Helt okej första dag. Sedan ska jag bara "observera" imorgon,
alltså inte ha några egna kunder osv, utan lära mig datorn osv bara.

Repade igårkväll och for inte till Ske-å town förrän 23,
och när jag åkte genom natten hade jag så många glada vårfjärilar i magen :] Jag är verkligen taggad på att byta stad och jobb och prova på nått nytt :) And here we go! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0