.

Jävla regn. Var just ute och sprang en sväng i regnet.
Inte nog med att det blir blött och kallt, och att mobilen
och mp3n riskerar att vattenskadas..
utan dessutom blir alla rötter och stenar jättehala! :/

Dusch, smink och mat - sedan iväg till jobbet igen. :)
robertsfors ikväll. fira lite;
VI FICK JU FASEN UNGDOMSSTIPENDIET! :D
Tiotusen bara sådär!

Många grejer i mitt liv går bra nu! ^^
När jag tänker efter så var ju min helg faktiskt näst intill perfekt.. :]

UPPSALA i helgen!
Synd att ungefär ingen följer med och stödjer mig psykiskt :P
Min mamma är den enda som följer med mig.. 55 platser i bussen,
och bara en reserverad via mig........... och det är min mamma!
Tur att man har kompisar som är intresserade av min musikaliska framgång..... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0