mm!

Jag är SLÖ på att blogga nu för tiden :/

Men vadfasen - har ju så mycket att göra :D
Flyttar ut från Yttre Ringvägen 3 för fullt för tillfället!
Dumt, när jag typ flyttat tillbaka till Robertsfors?
Blir en sommar hos mamma och pappa helt enkelt!
Haha, stackars dom!
Tobbe tog ju studenten nu, och båda deras barn kanske borde börja flytta ut osv.. Men Tobbe bor kvar hemma, arbetslös osv.. och så kommer jag hem dessutom - arbetslös osv :D haha xD

Väntar på att en paj jag just lagat ska bli klar så jag kan få bjuda mina snälla föräldrar på lite middag iaf! Sedan bär det av till Robertsfors för lite mer flyttstädande, lite hårfix på Erika osv.

Midsommar i övermorgon. Vad blir det då?
Och vad blir det av nästa vecka, Clara?
Och resten av sommaren?
Och hösten?
Livet?

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0