lazy dayz.

Jag har insett hur skrämmande stor del av min kost som består av morötter. Har hittat på kvitton sedan jag flyttade hit till Robertsfors att jag köpt minst 14 kilo morötter :O Minst. Kan ju ha slängt nått kvitto också. Jag borde vara helt orange.. OCH, jag borde ha lätt för att bli brun i sommar :D Tur det, för jag får nog vara glad om jag får några soltimmar över huvud taget :S

Idag kom jag till jobbet kring 08.45 i vanlig ordning.. tittar på schemat, och inser att min första kund har jag 17.15. Tack och lov kom Erika förbi här, så jag klippte av henne minst hälften av henne långa, blonda hårsvall! :D Nu ska det bara på med lite färg så är det en helt ny brud :D
Var så less att jag smet iväg på lunch lite tidigare, kastade i mig mat på 5-10 min och hann gå en 50 minuters promenad! :) Skönt! På alla sätt, utom mina blodiga skavsår... :/

JAG KOMMER ATT SAKNA ROBERTSFORS, börjar jag inse.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0