solig vårfredag :]

Det är alldeles för lugntjobbet. Blir jättetrött och slö av att bara sitta och vara lat mellan kunderna... -_- zZzzZz..

Igår efter jobbet tränade jag stepmuskel, klippte till en lugg på en vän lite snabbt och for sedan till Rickard med datorjäveln. Han var jättesnäll och kämpade på med alla fel och problem i ett par timmar. Har fortfarande inget msn osv, det krånglar jävel, trots att datorn precis är ombotad osv..!! :@

 

Erika kom just förbi här på salongen. Och eftersom att jag har en näst intill obeskrivligt lugn dag tog jag mig en kvart åt att dra med henne på konsum och systembolaget :) Vackert vårväder osv, man blir kär i livet :]

Mys med Robertsforsbrudarna ikväll, efter middag hos mor och far. Nice! :D
Dessutom rep/bandmöte på lördagmorgon istället för ikväll. Hur bra som helst!

 

Måste bara få tillägga att Rickard är KUNGEN, 2 nya låtar på 2 dagar nu, och dom är kickass! :D

Shine on! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0