snart 9 mil bort.

Det känns att flytten närmar sig. Första rädsla/panik-utbrottet infann sig igår.
Det gällde bandet, och JA, det känns jättetråkigt att hamna längre ifrån de andra.. 
Summoned Tide.. en stor del av mig. Viktig del. Nu kommer det att bli en dyr hobby igen, mycket bensinpengar! ;P

 

Spelning på fredag i alla fall, och det kommer att bjudas 3 icke tidigare framförda låtar! :D
Alchemy Lab och  The girl who dances on the rings of Saturn + en låt jag inte vågar skriva ut vad den heter, med rädsla för att ha fel. "Micke bestämmer" heter den på min dator ;P 
SEMIFINALEN, Rockkarusellen på lördag..!!! ÅÅÅH, ge mig mod och styrka! :S

 

Jag har Skellefteå i bakhuvuet hela tiden.
Längtar dit lite lätt! Tror att det kommer att bli en oförglömlig sommar : ]


Kommentarer
Postat av: turner

ja det kommer det verkligen bli!

2010-04-07 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0