on fire.

Jag är jättetaggad på att byta stad.
Men seriöst, jag ska jobba hela sommaren..
Ingen festival? :O ALLS. inga resor.. inget.
Hoppas sommaren blir så händelserik på 
hemmaplan att jag överlever :)

Får hålla tummarna för att det blir Estland
med ST iaf :D a rockstar gotta do what a
rockstar gotta do!

 

NERVÖS inför lördag, jaa! 
men ännu mer TAGGAD faktiskt.
SATAN så kul vi ska ha :D

 

Kära mormor <3 fyller år idag. Hoppas 
Rickard är frisk nog för att orka fara med
mig och hälsa på henne! :) 
Födelsedagsklippte henne igår 
+ sprang från stugan och hem. 5 km,
personbästa :) 
Beach 2010 i sikte!

Dock var jag tjock och åt bacon till lunch,
ett halvt paket :/ tack och lov med massa
broccoli, blomkål och morötter.. but still.
Hur som helst.. så började det brinna! :O
Det slog upp lågor ur stekpannan!! :O
Jag kan dethär med brandsäkerhet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0