och så var det bara 13 kvar..

Ännu en dag avklarad på jobbet. 
Nedräkningen har börjat; enbart 13 dagar kvar här nu! :O

Sitter och avnjuter en Jennifers Special; min egen energidryck. Den är ganska spännande och innehåller både Treo och kaffe. Nyttig vågar jag dock inte lova att den är.. men är man så trött och drabbad av huvudvärk som jag är idag så ger den positiv effekt.

Ikväll ska jag helst både tvätta och repa. Håller tummarna för att tvättstugan är ledig (klädförrådet har sinat ett bra tag nu.. stor tvätthög!)

 

Prognos inför beach 2010; skulle kunna bli bra med lite ansträngning..
IGÅR
: morgonpromenad 1 timma, step muskel 75 min, kvällspromenad 45 min.

IDAG: lunchpromenad 1 timma. (Vem behöver äta när man kan träna? :) )
orkar jag bara ta mig ut en sväng ikväll också så ser ju denna veckas träning ganska lovande ut hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0