Lördag, tror jag.

I skrivandets stund är klockan 07.47
Min väckarklocka ringde 06.30 idag, trots att jag inte lagt huvudet på kudden förrän 02.nånting. Detta omänskilga lördagsbeteende beroende på okristligt tidig tvättid.

Kvart i sju var i alla fall tvätten igångsparkad, 
och jag  märkte at min kropp inte verkat tagit någon som helst märkbar skada av att det gick åt ett par flaskor vin igår. Jag hade både vilja och ork att hoppa i löparskorna och fara ut på en 40 minuters intervalllöpningsrunda!

Nu är jag precis hemkommen och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, så jag kan börja torktumla så jag blir klar innan bilen in till Umeå avgår klockan 9.

 

Möte/rep/nånting med bandet direkt efter stan, sedan siktar jag på Skellefteå.
Underbar dag ser det ut som! :)

 

Nää! Göra lite havregrynsgröt, kolla tvätten och duscha nu då! 
Shine on :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0