AVOCADO.

Avocado <3 ... jag drömde om avocado inatt. 
Vaknade och blev väldigt besviken när jag insåg att  detä
bara var en dröm, och att jag inte hade någon avocado
hemma.. Det är ju så fruktansvärt gott! 
Har längtat efter lunchrasten hela dagen,
så när den väl kom sprang jag raka vägen till konsum och 
inhandlade en hel påse..

 

Vet inte varför jag orkade göra ett helt inlägg om det. Tyckte bara att det behöves ett hyllningsinlägg till avocado antar jag. Synd att det är så mkt fett och grejer i dom, och att dom kostar rätt så mycket.. annars skulle jag nästan ersätta morötterna i min diet med avocado.

 


Kommentarer
Postat av: Vera

Du behöver inte känna dig ensam om den saken, jag har också gjort ett blogginlägg om Avocado! haha!

2010-04-25 @ 13:04:52
URL: http://veravu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0