110 % beachångest.

Jag har universums beachångest
Det är så illa att jag tycker att det känns skönt att jag troligast kommer att jobba så mycket i sommar att jag aldrig kommer att kunna vara på stranden. 

Därför har jag nu påbörjat Träningschema Extreme
som ser ut på följande vis:

Morgonpromenader/jogg på 45 min/ en timma.
Lunchpromenader/powerwalk 45 min.
Träna stepmuskel 75 min måndagar+torsdagar.
Antingen step up onsdagar eller body pump tisdagar, 60 min.
Kvällspromenad/powerwalk/jogg en timma.

 

Kan dessutom tillägga att jag lagt om kosten:

Havregrynsgröt till frukost.
Hårdbröd och frukt som mellanmål ett par gånger om dagen.
Morötter. Mycket morötter, som vanligt.
Sedan mycket fisk och rotsaker/grönsaker
Ingen fet halvfabrikatsmat! Inget slöseri med grädde osv i maten! Inga söta mellanmål! 

NU JÄVLAR ska det bli resultat!! ;P 
Undra hur länge jag orkar hålla detta? Har gått några dagar nu, pallar jag mer än nån vecka till.?
Har tänkt ha en vilodag i veckan kanske, få äta lite gott, sova ut på morgonen.. och kanske dricka lite alkohol på kvällen ;D

 

BADTUNNEFEST OM EN MÅNAD.
Kommer jag att bada i bikini, eller med kläderna på? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0