10

Träningsschemat Extreme tog en paus under helgen.
På en vecka nu, sedan schemat började gälla har jag gått ner 4 kilo.
Inte att klaga på! :D

I fredags så blev det vin och mys hemma hos mig med Erika och Johanna
Och i lördags blev det: Umeå, inhandla lite kläder och smink,
bandmöte och bestämma låtar inför finalen på lördag! :D
och sedan for jag iväg till Skellefteå och vann över Patrik i Mario Party.
Var lite orolig eftersom att jag inte spelat alls på 1½ - 2 år.. 
men Mario Party ÄR mitt tvspel här i livet alltså, vinner alltid :)

Sedan kom söndagen. 
En dag i misär för vissa, men en hel del ångest i luften.
Det gick dock att vända det till nått jävligt roligt,
och jag skyller den vaga träningsvärken i magen på alla skratt.. :]
Iskaffe på stan med Clara och Mikki satt fint! :) 
Repriser önskas :)

Hem och iväg till replokalen sedan. 2-3 timmars intensivt nötande av enbart 2 låtar; dom vi ska äga upp finalen med såklart!! :D Ice Queen står kvar som öppningslåt, eftersom att alla (utom jag?) verkar gilla den. Sedan blir det en låt jag brinner lite mer för! When I'm live kallas den och handlar om scenskräck. Den är kickass, nu vinner vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0