-_-

SATAN så sliten jag är...
Är hemma från jobbet idag till och med.
Vaknade igår (knappt det förresten) och det tog 10-15 minuter innan jag ens fattade vars jag var eller vilken dag det var. Märkte även att jag gått i sömnen och fått massa blåmärken osv.. Läskigt! Var trött och yr hela dagen och huvudvärken jag hade när jag vaknade ignorerade fullkomligt mina försök med treo och ipren osv.. Blev bara värre och värre. Så jag kunde inte träna på kvällen. Inte ens promenera ordentligt. Det skulle sedan visa sig att jag hade feber dessutom, så idag är jag hemma och vilar upp mig och blir tjock :)

Men helgen var såklart UNDERBAR.
Som jag och Nicklas kom fram till i söndagskväll angående Summoned Tide: Vi är fan less på oss själv så mycket som vi spammat/spammats ut på internet + alla som gratulerat, frågat och pratat om bandet och vinsten.
Sorry about that! ;D höhö.
Så jävla kul att det äntligen händer lite grejer! :D

Nää.. om man skulle orka göra NÅNTING idag i alla fall kanske.. slänga ihop en kaka och bjuda mor och far på? :) (Haha, jaa, jag far hem till mamma när jag är sjuk, nån måste ju tycka synd om mig :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0